Boganmeldelse af Opskrifter og små hverdagsglimt af Ann-Christine Hellerup

Beskrivelse
En bog fra fuldtidsbloggeren Ann Christina Hellerup om opskrifter, fif til indkøb, hvad der er godt at have i køkkenet. Samt hvad du med fordel kan lave i weekenden der gør hverdagen lidt nemmere. En bog med dejlige opskrifter på morgenmad, frokost og aftensmad. Alt sammen baseret på sunde og lækre råvarer som kan handles ind i ethvert supermarked. Bogen henvender sig som jeg ser det til travle børnefamilier, der gerne vil lave noget sund mad og samtidig få det praktiske til at gå op i en højere enhed.

En virkelig dejlig bog, som giver nogle unikke opskrifter. De er lette at lave og ser lækre ud. Hendes blog valdemarsro.dk er også et ideelt sted at finde opskrifter og gode ideer til forskellige produkter. Opskrifterne er lækre og bestemt nogle jeg selv meget gerne vil gå i gang med. Der er alt fra Kartoffelsuppe, Boller i Karry, Minipizzaer med hjemmelavet tomatsauce, de gode grøntsagsbøffer til valnøddebrød bagt i gryde, banankage, chili con carne mv.  Alt i alt omkring 90 opskrifter har jeg talt det til. Så der er mange gode ideer at gå i gang med. Mange af opskrifterne er også meget praktiske, såsom inspiration til madpakker til børnehaven, lækre eftermiddagssnaks, eller middagsretter til hele familien.

Alt i alt en rigtig dejlig bog som er meget inspirerende

Forfatter
Ann Christine Hellerup er fuldtidsblogger. Hun oprettede i 1007 mad og livsstilsbloggen valdemarsro.dk I 2012 blev hun fuldtidsblogger (dvs hun begyndte at leve af sin blog). Hendes blog har hver måned omkring 225.000 læsere, hvilket jo må siges at være en hel del. Dette er den første bog hun har udgivet.

Forfatter: Ann-christine Hellebrandt
Sideantal: 210
Udgivelsesår: 2014